Пошуковий запит: (<.>A=Супрун Г$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 21
Представлено документи з 1 до 20
|
| |
1. |
Супрун Г. В. Психологічна адаптація дошкільників з аутизмом [Електронний ресурс] / Г. В. Супрун // Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія : Соціально-педагогічна. - 2013. - Вип. 23(3). - С. 319-325. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkp_sp_2013_23(3)__41
|
2. |
Супрун Г. В. Діагностичний інструментарій вивчення соціально-психологічної адаптації дошкільників з аутизмом [Електронний ресурс] / Г. В. Супрун // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2015. - Вип. 9. - С. 123-131. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2015_9_20
|
3. |
Губанов Д. С. Эндоскопическая и анетезиологическая тактика при трудной интубации трахеи [Електронний ресурс] / Д. С. Губанов, В. Л. Коваленко, Г. А. Супрун // Український журнал малоінвазивної та ендоскопічної хірургії. - 2011. - Vol. 15, № 2. - С. 39. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ujmekh_2011_15_2_12
|
4. |
Супрун Г. В. До питання адаптації дітей з особливими освітніми потребами в загальноосвітньому просторі [Електронний ресурс] / Г. В. Супрун // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2013. - Вип. 4(2). - С. 320-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2013_4(2)__39
|
5. |
Супрун Г. В. Адаптація методу "соціальні історії" у роботі з дошкільниками з розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / Г. В. Супрун // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Психологічні науки. - 2016. - Вип. 3(2). - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvkhp_2016_3(2)__29
|
6. |
Супрун Г. В. Особливості психічної організації дошкільників з аутизмом [Електронний ресурс] / Г. В. Супрун // Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови. - 2014. - Вип. 6. - С. 154-159. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ooop_2014_6_32
|
7. |
Супрун Г. Особливості вивчення міжособистісних стосунків дошкільників із розладами аутистичного спектра [Електронний ресурс] / Г. Супрун // Особлива дитина: навчання і виховання. - 2016. - № 2. - С. 76-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/DLog_2016_2_11
|
8. |
Супрун Г. В. Психологічна техніка "моя історія" як засіб налагодження співпраці між фахівцями та батьками дитини з аутизмом [Електронний ресурс] / Г. В. Супрун // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка. - 2018. - № 29. - С. 79–84. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Potip_2018_29_15
|
9. |
Супрун Г. Б. Проблема визначення обмежень у сфері медіації [Електронний ресурс] / Г. Б. Супрун // Юридичний часопис Національної академії внутрішніх справ . - 2018. - № 2. - С. 129-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aymvs_2018_2_12
|
10. |
Супрун Г. Г. Типологічна модель поведінки як індивідуальна тактика самореалізації особистості (згідно теорії типів особистості К. Юнга) [Електронний ресурс] / Г. Г. Супрун // Молодий вчений. - 2019. - № 3(2). - С. 354-357. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_3(2)__36
|
11. |
Супрун Г. Б. Характеристика загальноправових принципів процесу медіації та надання послуг у сфері медіації [Електронний ресурс] / Г. Б. Супрун // Науковий вісник Національної академії внутрішніх справ. - 2018. - № 4. - С. 181-191. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvknuvs_2018_4_16
|
12. |
Супрун Г. Г. Конфлікт в постіндустріальну епоху як типове явище суспільних процесів [Електронний ресурс] / Г. Г. Супрун // Молодий вчений. - 2019. - № 7(2). - С. 213-216. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2019_7(2)__13
|
13. |
Супрун Г. В. До питання вивчення соціально-психологічної адаптації дітей молодшого дошкільного віку з аутизмом [Електронний ресурс] / Г. В. Супрун // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2015. - Вип. 6(1). - С. 268-277. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2015_6(1)__27
|
14. |
Таран О. П. Інноваційне застосування методу case-study в професійній підготовці майбутніх фахівців спеціальної освіти (логопедів) [Електронний ресурс] / О. П. Таран, Н. М. Бабич, Г. В. Супрун, Т. В. Мельніченко, К. О. Кібальна // Актуальні питання корекційної освіти. Педагогічні науки. - 2017. - Вип. 9(1). - С. 251-268. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/apko_2017_9(1)__26
|
15. |
Супрун Г. Г. Політична глобалізація як каталізатор суспільних трансформацій [Електронний ресурс] / Г. Г. Супрун // Філософські обрії. - 2019. - Вип. 42. - С. 78-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2019_42_20
|
16. |
Супрун Г. Г. Ідентичність індивіда в цифрову епоху соціальних комунікацій [Електронний ресурс] / Г. Г. Супрун // Філософські обрії. - 2020. - Вип. 43. - С. 85-94. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/FiloFilo_2020_43_8
|
17. |
Єрмак О. В. Порівняльно-правовий аналіз застосування примусових заходів виховного характеру щодо неповнолітніх в Україні та деяких зарубіжних країнах [Електронний ресурс] / О. В. Єрмак, Г. Г. Супрун // Науковий вісник Сіверщини. Серія : Право. - 2020. - № 3. - С. 79-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/shssl_2020_3_9
|
18. |
Усанова Л. А. "Інакшість" як конфлікт ідентичностей у цифровому середовищі [Електронний ресурс] / Л. А. Усанова, Г. Г. Супрун // Філософські обрії. - 2021. - Вип. 45. - С. 58-65. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Filo_2021_45_8
|
19. |
Усанова Л. А. Цифрова ідентичність як відображення інформаційного суспільства [Електронний ресурс] / Л. А. Усанова, Г. Г. Супрун // Актуальні проблеми філософії та соціології. - 2021. - Вип. 30. - С. 67-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/aprfc_2021_30_13
|
20. |
Скрипник Т. В. Соціальний розвиток дітей молодшого шкільного віку з аутизмом з опорою на методи з науково доведеною ефективністю [Електронний ресурс] / Т. В. Скрипник, Г. В. Супрун, М. О. Максимчук // Проблеми сучасної психології. - 2021. - № 2. - С. 75-82. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspz_2021_2_11
|
| |